Trwa kampania platformy Max. „Podbija przestrzeń swoim kolorem”

W sobotę 1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce, który ruszył 11 czerwca br. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję, prowadzone są też działania outdoroowe i ambientowe. Wykorzystano w niej m.in. wizerunek Igi Świątek.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Trwa kampania platformy Max. „Podbija przestrzeń swoim kolorem”

Kampania OOH jest obecna w siedmiu największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz ba autobusach w Trójmieście.

- Osią kampanii jest kolor niebieski - barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max – mówi Marcin Bogłowski, szef departamentu marketingu TVN WBD.  W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek Igi Świątek. Elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, na których znalazły się grafiki z tytułami produkcji platformy Max.

Przed dwa dni podświetlone na niebiesko były główna siedzibą TVN Warner Bros. Discovery, przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski w Warszawie, katowicki Spodek, Tauron Arena w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA.

grafika

Szeroki zasięg kampanii Maxa

Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami kontentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.

Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.  

Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu Kasię Nosowską, która specjalnie skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.    Kampania została zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom. Kreacją zajeły się Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD oraz Peroxide

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami