'Trylogia Gastryczna' Ranigastu

Od 6 października w telewizji można śledzić 'Trylogię Gastryczną' Ranigastu (Polpharma) – leku na zgagę i niestrawność.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Seria reklam telewizyjnych w metaforyczny sposób przedstawia mechanizm powstawania zgagi i skuteczny sposób jej eliminowania. W kampanii śledzimy losy mieszkańców miejscowości Żołądek i Przełyk, którzy są bezsilni wobec nasilających się ataków bezwzględnych kwasów. Dopiero Ranigast, doświadczony specjalista w rozprawianiu się z awanturniczymi kwasami w Żołądku,  jest w stanie przywrócić spokój i ład.

Kampania skierowana jest do młodych osób, które często nie uświadamiają sobie problemu zgagi, a przy dolegliwościach gastrycznych stosują półśrodki. Jej celem jest uświadomienie i nazwanie dolegliwości oraz  przekonanie o potrzebie leczenia za pomocą skutecznego środka, jakim jest Ranigast. Ponieważ grupa docelowa jest wyjątkowo wymagająca w stosunku do przekazów marketingowych, zdecydowano się na użycie niestandardowej formy komunikacji. Dzięki tak nieszablonowemu stylowi kampania przełamuje kody kategorii leków. Jednocześnie w jasny sposób tłumaczy, co to jest zgaga, jak powstaje i jak należy ją leczyć skutecznie.

Spoty emitowane są w TVP, Polsacie,  TVN, TVN24, TVN7 i  Discovery. Na stronie internetowej www.zgaga.org dostępne są rozszerzone wersje wszystkich odcinków „Trylogii Gastrycznej”: „Żołądek”, „Przełyk” i „Festyn”. Kampanię poprzedziła jej zapowiedź na billboardach: poprzestawiane litery wyrazu – nazwy miejscowości Żołądek.

Reklamy telewizyjne wspierane są przez outdoor i  aktywności w internecie. Autorami kampanii są Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Universal McCann, a za internet Zentropy Partners  

Kampanię przygotowała agencja McCann-Erickson.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"