„Tune up your party” w internetowej kampanii Desperados

Ruszyła internetowa kampania Desperados, w której można zaprojektować własną etykietę tego piwa. Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały agencje Cream i AMG.net.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii „Tune up your party” na stronie desperadosbeer.pl uruchomiono aplikację, za pomocą której można zaprojektować swoją własną etykietę piwa Desperados. Autorzy pierwszych 2 tys. projektów otrzymają butelki z wymyśloną przez siebie etykietą, natomiast twórcy najciekawszych prac mają szansę na nagrody.

grafika

Akcja – zaplanowana do 15 marca – obejmuje również konkursy na stworzenie najlepszej imprezowej playlisty oraz wzoru na koszulkę. Natomiast na Facebookowym fanpage’u Desperados trwa konkurs na najlepiej stuningowaną butelkę z imprezowego paka.

Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencji Cream, a aplikację do projektowania etykiet na stronie desperadosbeer.pl przygotowała agencja AMG.net.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny