Twenty 4 Seven PR ma nowego klienta

Współpraca Twenty Four Seven PR i Chapman Freeborn

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Twenty Four Seven PR ma nowego klienta. W czerwcu rozpoczęła współpracę z Chapman Freeborn Airmarketing Sp z o.o - polskim oddziałem jednego z największych brokerów czarterów lotniczych na świecie. Współpraca będzie obejmowała relacje z mediami, a rozpoczyna się przygotowaniem konferencji prasowej połączonej z piknikiem rodzinnym dla mediów z okazji wprowadzenia nowej oferty firmy.

Twenty Four Seven PR pod obecną nazwą istnieje od 2000 roku. Agencja oferuje kompleksowy zakres usług PR. Główne obszary działalności to między innymi współpraca z mediami, wsparcie marketingowe, relacje z klientami, relacje z partnerami biznesowymi, wewnętrzny PR, wydawnictwa firmowe, analizy wizerunku i postępowanie w sytuacjach kryzysowych. Główni klienci agencji to McDonald's Polska, Browar Belgia, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku, Magazyn Kajakowy "Wiosło".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?