Twitter chce mieć 350 mln użytkowników w 2011 r.

W maju tego roku serwis społecznościowy Twitter padł ofiarą atakucyberprzestępców, na skutego którego skradzione zostały wewnętrznedane firmy. Zostały one następnie opublikowane na jednym zfrancuskich blogów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Fakt ataku potwierdził twórca mikrobloga Evan Williams,informując, że większość utraconych wrażliwych informacji byłoraczej osobistych niż powiązanych z firmą.

Jednocześnie na jaw wyszły cele, jakie Twitter postawił sobie nanajbliższe lata. Okazało się, że do końca bieżącego roku chce onmieć 25 milionów użytkowników na całym świecie. Na przyszły rokserwis postawił sobie pod tym względem zadanie uzyskania300-procentowego wzrostu (do 100 mln użytkowników), a na rok 2011wzrostu o kolejne 250 procent (do 300 mln użytkowników).

Tymczasem analitycy eMarketera określają te prognozy jakonadmiernie optymistyczne. Firma badawcza oszacowała w kwietniu, żedo końca bieżącego roku Twitter będzie miał 12,1 miliona milionaużytkowników w USA, a w roku 2010 liczba ta wzrośnie tylko o 10,8procenta, do 18,1 miliona.

"Globalna prognoza zakładająca 25 milionów użytkowników do końcatego roku oznaczałaby, że tylko 40 procent z nich będą stanowićużytkownicy amerykańscy. To wydaje się mało prawdopodobne biorącpod uwagę skupioną na USA naturę serwisu" - stwierdził Paul Verna,analityk eMarketera.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska