„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych, ”Be Active” na trzecim miejscu

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych, lifestylowych i shoppingowych był bez zmian „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn „Shape”, zaś najwięcej straciło „Elle”. „Be Active” zadebiutowało na trzecim miejscu.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych, ”Be Active” na trzecim miejscu

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 176 037 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 13,41 proc.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego podwójnego lipcowo-sierpniowego wydania wyniosła 105 187 egz.

Na trzeciej pozycji zadebiutował nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” wydawnictwa Edipresse Polska, którego redaktor naczelną jest Ewa Chodakowska. Jego pierwszy numer zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 93 142 egz.

Z piątej na czwartą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 84 229 egz., po wzroście o 6,28 proc.

Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 6,71 proc. do 22 460 egz.

Z kolei najwięcej - 20,37 proc. - stracił miesięcznik „Elle” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 46 615 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 9. na 14.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pisma-plotkarskie-zdominowaly-czolowke-tygodnikow-tele-tydzien-liderem-przed-zyciem-na-goraco-top-57 ##

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 35,32 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Shape” - było to 45,66 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero