„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)

Po dwóch miesiącach br. na pozycję lidera wpływów z reklam wśród magazynów wysunął się dwutygodnik „Viva”, detronizując „Twój Styl”. Spadły przychody „Tele Tygodnia”, „Życia na gorąco” i „Urody życia”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Viva” wyprzedziła „Twój Styl” we wpływach reklamowych, mocno w górę także „Claudia” (Top 10)
fot. Shutterstock.com

W okresie styczeń-luty br. reklamodawcy wydali na reklamy w magazynach 548,9 mln zł. Było to 3,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie Kantar Media, dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dotychczasową pozycję lidera stracił miesięcznik „Twój Styl”, które obecnie jako wicelider rankingu zarobił na reklamach 28,4 mln zł, czyli 4,6 proc. mniej niż rok temu. Miesięcznik ten został wyprzedzony przez dwutygodnik „Viva”, który w skali roku zwiększył wpływy o 27,8 proc., z 24,5 do 31,3 mln zł.

Trzecie miejsce na reklamowym podium należy do „Tele Tygodnia” z przychodami w kwocie 22,8 mln zł, niższymi rok do roku o 16,8 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-miesieczniki-luksusowe-i-shoppingowe-styczen-2019,7171100406584961a ##

Wśród pozostałych magazynów z czołówki czasopism o największych przychodach z reklam najwyższy wzrost wpływów zanotowała „Claudia”. W tytule tym reklamodawcy zwiększyli wydatki o 29,5 proc., z 10 do 13 mln zł. W omawianym okresie „Party” zarobiło 8,3 proc. więcej - blisko 19 mln zł, a „Wprost” zwiększył przychody z reklam o 2,7 proc., do 15,4 mln zł. Wpływy reklamowe „Pani” pozostały praktycznie na poziomie sprzed roku i wyniosły 16,3 mln zł.

Mniej zarobiła „Uroda życia” - reklamodawcy zredukowali wydatki w tym tytule rok do roku o 12 proc., z 13,9 do 12,2 mln zł.

Miesięcznik „Vogue”, ukazujący się od lutego ub.r., zarobił natomiast 11,9 mln zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu