Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida

W globalnej odsłonie wizerunkowej kampanii reklamowej systemu mobilnego Android występują m.in. polscy twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida

W reklamach twórcy aplikacji andriodowych opisują, do czego one służą i w jaki sposób wykorzystują system Android. W ramach akcji uruchomiono stronę internetową zawierającą więcej podobnych prezentacji.

Filip Miłoszewski, współtwórca aplikacji Listonic służącej do układania list zakupowych, poinformował, że reklama z jego wizerunkiem ukaże się za granicą m.in. w pismach „The Economist”, „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „Bloomberg Businessweek” i „Financial Times”. Według naszych informacji w podobnych reklamach wykorzystano też wizerunek twórców aplikacji Everytap i Fuelio

W Polsce kampania reklamowa jest prowadzona od kilku tygodni m.in. w tygodnikach opinii.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska