Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida

W globalnej odsłonie wizerunkowej kampanii reklamowej systemu mobilnego Android występują m.in. polscy twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida

W reklamach twórcy aplikacji andriodowych opisują, do czego one służą i w jaki sposób wykorzystują system Android. W ramach akcji uruchomiono stronę internetową zawierającą więcej podobnych prezentacji.

Filip Miłoszewski, współtwórca aplikacji Listonic służącej do układania list zakupowych, poinformował, że reklama z jego wizerunkiem ukaże się za granicą m.in. w pismach „The Economist”, „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „Bloomberg Businessweek” i „Financial Times”. Według naszych informacji w podobnych reklamach wykorzystano też wizerunek twórców aplikacji Everytap i Fuelio

W Polsce kampania reklamowa jest prowadzona od kilku tygodni m.in. w tygodnikach opinii.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych