Tymbark przypomina w reklamach, jak tłoczone są jego soki (wideo)

W rozpoczętej właśnie kampanii marki Tymbark firma Maspex Wadowice przypomina, jak powstają soki jabłkowe tej marki. Jej autorami są agencje Brainbox i Mindshare Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W prostym, a zarazem niekonwencjonalnym spocie Maspex w obrazowy sposób przedstawia, jak z jabłek powstaje karton soku. Dodatkowo producent informuje o nowych, wygodnych formatach soków 100% - są one teraz dostępne także w praktycznych, kwadratowych butelkach.

Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotów: 15- i 30-sekundową. Emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych. Autorem kreacji jest agencja Brainbox, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

W lipcu prowadzono kampanię wizerunkową Tymbarku - z okazji 80-lecia istnienia marki przypominano konsumentom, że w najważniejszych chwilach jest zawsze przy nich http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-najwazniejszych-chwilach-zawsze-przy-tobie-tymbark-reklamowany-na-80-lecie-wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta