Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą

Uber Eats i Coca-Cola przygotowały we Francji wspólny, świąteczny klip. Z przymrużeniem opowiada o samotnym spędzaniu świąt w biurze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą

Bohaterem reklamy "Christmas fells like home" jest recepcjonista, który spędza wigilijny na dyżurze w swojej firmie. Nuda powoduje, że zaczyna "tworzyć" sobie świąteczną atmosferę przy użyciu dostępnych, biurowych narzędzi - papieru, dziurkacza. Wtem, dostawca z Uber Eats przywozi upragniony posiłek. Okazuje się, że bohater zamówił nie tylko jedzenie, ale i sweterek w świątecznym stylu.

Reklama promuje usługę, jaką przygotowały na francuski rynek Uber i Coca-Cola. Dla tych, którzy muszą pracować w wigilijną noc, Uber Eats dostarcza bezpłatnie posiłek z gratisową, spersonalizowaną butelką Coca-Coli.

Za przygotowanie kreacji odpowiada francuska agencja Romance. Julien Guetta zajął się reżyserią, zaś produkcję powierzono studiu Stink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska