Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą

Uber Eats i Coca-Cola przygotowały we Francji wspólny, świąteczny klip. Z przymrużeniem opowiada o samotnym spędzaniu świąt w biurze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą

Bohaterem reklamy "Christmas fells like home" jest recepcjonista, który spędza wigilijny na dyżurze w swojej firmie. Nuda powoduje, że zaczyna "tworzyć" sobie świąteczną atmosferę przy użyciu dostępnych, biurowych narzędzi - papieru, dziurkacza. Wtem, dostawca z Uber Eats przywozi upragniony posiłek. Okazuje się, że bohater zamówił nie tylko jedzenie, ale i sweterek w świątecznym stylu.

Reklama promuje usługę, jaką przygotowały na francuski rynek Uber i Coca-Cola. Dla tych, którzy muszą pracować w wigilijną noc, Uber Eats dostarcza bezpłatnie posiłek z gratisową, spersonalizowaną butelką Coca-Coli.

Za przygotowanie kreacji odpowiada francuska agencja Romance. Julien Guetta zajął się reżyserią, zaś produkcję powierzono studiu Stink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem