Unique One obsługuje promocje Nestlé i Velux

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę loterii płatków śniadaniowych Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) oraz promocji marki Velux.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unique One obsługuje promocje Nestlé i Velux

„Promocja. W pakiecie komfort na lata” – to hasło najnowszej edycji promocji konsumenckiej Velux.  Promocja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w internecie, za którą odpowiada agencja Unique One. W kampanii wykorzystano m.in. film na YT,  digital (social media, SEM, display, mailingi), materiały POS w punktach sprzedaży (plakat, wobbler, ulotka).

Z kolei na zlecenie Nestlé Unique One zajmuje się obsługą loterii „Star Wars”. Zgłoszenia przyjmowane są do 13.12.2019 r. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych Nestlé (Cini Minis, Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Lion), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania. Następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia do loterii na stronie internetowej zabawy.

W loterii co tydzień losowane będą opaski Star Wars Garmin (łącznie 300 opasek; 50 tygodniowo). Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami oraz paragony. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną, weryfikację zgłoszeń, wysyłkę nagród). Działania prowadzi w wyniku wygranego przetargu.

Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w internecie oraz materiały POS  w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta