UPC uruchomiło konkurs Digital Imagination Challenge. Do wygrania 70 tys. zł

70 tys. zł, darmowa promocja i mentoring - takie nagrody czekają na beneficjentów programu Digital Imagination Challenge na najlepsze innowacje technologiczne, mające rozwiązywać społeczne problemy. Program organizują go wspólnie UPC Polska wraz z Liberty Global.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
UPC uruchomiło konkurs Digital Imagination Challenge. Do wygrania 70 tys. zł

Inicjatywa ma wyłonić takie rozwiązania cyfrowe, które dadzą odpowiedz na kluczowe wyzwania społeczne w Polsce. Program startuje 13 czerwca i trwa przez trzy miesiące - w tym czasie można zgłosić swój autorski projekt.

We wrześniu eksperci wybiorą sześć finałowych projektów, a następnie spotkają się z ich autorami w celu dopracowania rozwiązań. Gala finałowa, podczas której wyłonieni zostaną trzej laureaci odbędzie się w październiku w Warszawie.

Zwycięzca Digital Imagination Challenge otrzyma nagrodę w wysokości 40 tys. zł oraz mentoring i promocje zgłaszanego rozwiązania w mediach. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca, przewidziana jest nagroda w wysokości odpowiednio: 20 tys. zł i 10 tys. zł.

Założeniem Digital Imagination Challenge jest zaangażowanie społeczeństwa do tworzenia projektów, które mogą realnie wpłynąć na poprawę jakości życia. Program skierowany jest m.in. do polskich startupów oraz przedsiębiorstw, a także studentów i młodzieży.

- Siła technologii cyfrowych stymuluje pozytywne zmiany społeczne i każdy może przyczynić się do wypracowania rozwiązań, które zmienią na lepsze jakość życia lokalnych społeczności - mówi Frans-Willem de Kloet, prezes zarządu UPC Polska.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"