UPC na żądanie w nowej wersji

UPC Polska udostępniła abonentom telewizji cyfrowej nową wersję aplikacji UPC na żądanie, która jest bardziej interaktywna i intuicyjna oraz oferuje więcej treści VOD.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Nowa aplikacja to przede wszystkim bardziej przejrzyste menu. Użytkownicy mogą decydować się na dany program wybierając spośród multimedialnych opisów i zwiastunów filmów. Ułatwiony jest także dostęp do darmowych pozycji.

Wprowadzono również większy wybór programów i seriali dostępnych dotąd tylko w kanałach na żądanie. Dodatkowo abonenci mają możliwość wyboru opcji zakupu dla wybranych pozycji - można wybrać czy chce się zamówić pojedynczy odcinek serialu czy cały pakiet serialowy.

grafika

Jako pierwsi z nowej aplikacji mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa. Usługa została tam uruchomiona w zeszłym miesiącu.

Obecnie UPC oferuje ponad 3 500 filmów, programów i odcinków seriali, w tym około 1300 darmowych pozycji, wśród nich koncerty, programy rozrywkowe oraz odcinki seriali animowanych i obyczajowych. W ofercie znajduje się blisko 450 filmów, w tym około 60 produkcji fabularnych i dokumentalnych w jakości HD. Widzowie mają do dyspozycji także 10 kanałów na żądanie. W listopadzie do oferty dołączył Canal+ na życzenie. Ponadto aplikacja umożliwia dostęp do: TVP na żądanie, TVN na żądanie, Discovery on demand, Filmbox on demand, National Geographic na żądanie, HBO on demand, Disney na żądanie, Cartoon Netowrk na żądanie, Sundance Channel na żądanie. Wszystkie pozycje z oferty UPC na żądanie dostępne są za naciśnięciem przycisku “on demand” na pilocie.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"