UPC rezygnuje z marki Chello

UPC Polska wprowadza nowe logo i rezygnuje z marki Chello. Zmianyobjęły także pakiety internetowe.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W nowym logotypie UPC Polska pojawił się niebieski karczoch.

Wprowadzana oferta internetowa operatora od teraz nazywa się nieChello, a Internet Sprint (2 Mbit/s), Internet Turbo (4 Mbit/s)oraz Internet Ultra (20 Mbit/s).

Więcej informacji już w środę w portalu Wirtualnemedia.pl wrelacji ze spotkania z kierownictwem UPC Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"