Uprawa polskich buraków w reklamie barszczu czerwonego Winiary (wideo)

W nowej kampanii reklamowej barszczu czerwonego Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska) pokazywana jest uprawa buraków. Reklamy podkreślają, że produkt powstaje z buraków uprawianych w Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Uprawa polskich buraków w reklamie barszczu czerwonego Winiary (wideo)

Reklama pokazuje, jak uprawiane i zbierane są w gospodarstwie Andrzeja Łukasiewicza mieszkającego w województwie lubelskim. Barszcz czerwony Winiary jest opisywany jako produkowany „z buraków uprawianych w Polsce”.

Winiary to kolejna marka, w której reklamach podkreślane jest rodzime pochodzenie składników jej produktów. Przykładowo w czerwcu i lipcu Biedronka prowadziła kampanię pod hasłem „Wiemy, co dobre - wspieramy naszych!”, podkreślającą, że w tych sklepach dostępne są artykuły żywnościowe od polskich producentów.

Akcja reklamująca barszcz czerwony Winiary jest realizowana od 14 listopada w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały tematyczne) oraz internet (m.in. Ipla, Player.pl, WP.pl).

Za obsługę reklamową marki Winiary odpowiadają agencja Publicis Poland (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?