Value Media i Cube Group wygrały przetarg PKO BP

Value Media i Cube Group przez najbliższy rok będą interaktywnymi domami mediowymi grupy kapitałowej PKO BP. Zlecenie zdobyły w ramach przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Konsorcjum Value Media i Cube Group będzie pracować dla PKO Bank Polskiego i spółek z jego grupy kapitałowej w zakresie zakupu i obsługi mediów elektronicznych, ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu. Podmiotem wiodącym w konsorcjum jest dom mediowy Value Media, który będzie odpowiadał za kompleksowo doradztwo, zakup, obsługę, monitoring i raportowanie działań. Z kolei agencja Cube Group będzie prowadzić działania marketingowe w wyszukiwarkach (SEM) wspierające realizację kampanii internetowych.

Firmy zostały wybrane przez PKO BP do tego zlecenia, ponieważ ich oferty okazały się najlepsze pod względem innowacyjności konceptu, zintegrowanego i strategicznego podejścia oraz efektywności kosztowej. Umowa została podpisana na najbliższy rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych