Value Media z certyfikatem reklamowym od Allegro

Dom mediowy Value Media (należący do holdingu Group One) otrzymał certyfikat Allegro Ads pozwalający realizować kampanie reklamowe na Allegro.pl w systemie samoobsługowym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Value Media z certyfikatem reklamowym od Allegro

System Allegro Ads został wprowadzony pod koniec ub.r., pozwala wyświetlać reklamy optymalnie dopasowane tematycznie do treści przeglądanych na portalu przez konkretnego użytkownika. Jest skierowany przede wszystkim do małych i średnich firm, natomiast tym dużym Allegro udostępniło swoją powierzchnię reklamową na początku br.

Value Media podkreśla, że jako pierwszy dom mediowy w Polsce uzyskał certyfikat Allegro Ads. - Allegro każdego miesiąca odwiedza ponad 12 mln internautów, którzy poszukują bardzo zróżnicowanego asortymentu, więc jest idealnym miejscem do prowadzenia kampanii kontekstowych i kierowania reklam do użytkowników poszukujących już konkretnych produktów - przekonuje Sylwia Chmielewska, head of performance marketing & mobile w Value Media.

W sierpniu br. Allegro zanotowało 13,84 mln użytkowników i 1,92 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat