Viacom i ViTrue stworzyły stronę z teledyskami internautów

ViTrue - platforma reklamowa tworzona przez użytkowników - we współpracy z należącą do Viacom telewizją muzyczną VH1 stworzyła serwis internetowy przeznaczony na muzyczne klipy wideo tworzone przez internautów.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

Nowa strona talentload.tv pozwala użytkownikom na tworzenie i zamieszczanie muzycznych teledysków przy użyciu platformy i narzędzi ViTrue.

„Strona umożliwia nam współpracę z naszą widownią. Może ona wspierać naszą sieć i naszych partnerów w sposób jaki dotąd nie był możliwy” – powiedział Fred Graver, przedstawiciel VH1.

Telewizja VH1 używała strony talentload.tv we wcześniejszych promocjach, gdy wspólnie z Warner Brothers organizowała konkurs na tekst do piosenki promującej film „Prosto w serce” („Music and Lyrics”), z Hugh Grantem i Drew Barrymore w rolach głównych, który 14 lutego trafi do kin. Kampania ta jak dotąd wygenerowała ponad milion odsłon na stronie, a użytkownicy zamieścili około 400 oryginalnych, stworzonych przez siebie piosenek miłosnych.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?