Visa wydała w Polsce 13,2 mln kart w 2006 r.

Liczba kart płatniczych Visa wydanych w Polsce w roku obrachunkowym zakończonym we wrześniu 2006 roku wyniosła 13,2 mln, co oznacza wzrost o 18,8% w porównaniu z wynikiem za 2005 rok.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Łączna wartość transakcji w 2006 roku wyniosła 30,9 mld euro, a ich liczba sięgnęła 550 mln, podała organizacja.

Liczba transakcji bezgotówkowych zwiększyła się w Polsce o 29% do 207 mln w ubiegłym roku. Wzrosły także obroty w punkcie sprzedaży. Wyniosły one 6 mld euro i były wyższe o 23,4% w porównaniu z 2005 rokiem.

Udział transakcji bezgotówkowych w obrotach kartami Visa ogółem wyniósł 19,4%, zaś udział transakcji bez użycia gotówki w liczbie transakcji ogółem wzrósł o 37,8% w porównaniu z 2005 rokiem.

Łączna liczba kart wydanych w Polsce według danych NBP wyniosła 22,6 mln na koniec trzeciego kwartału 2006 roku.

Liczba kart wydanych przez Visa Europe, stowarzyszenie 4,5 tys. banków europejskich, wzrosła o 8,8% do poziomu 320 mln w 2006 roku. Całkowita wartość transakcji z użyciem kart Visa Europe wyniosła 1,2 bln euro (wzrost o 11,9% r/r), przy czym wartość transakcji bezgotówkowych wzrosła o 12,6% do 768 mld euro na koniec ubiegłego roku.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska