Viva Polska liderem, najwięcej zyskała 4fun.tv

Liderem kanałów muzycznych i młodzieżowych była w maju Viva Polska. Największy wzrost przypadł jednak 4fun.tv i Rebel.tv.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Viva Polska wśród ogółu widzów miała w maju 0,58 proc. udziału w rynku, czyli o 4,4 proc. mniej niz rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazła się stacja 4fun.tv (0,27 proc. udziału w rynku), która zanotowała wzrost aż o  61,3 proc.. Dużo zyskał także Rebel.tv, który poszybował w górę o 50 procent.

Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia liderem także była Viva Polska (1,7 proc. udziału). Liderem wzrostu z 0,81 proc. udziału okazała się 4fun.tv (+46,7 proc.). Stracił kanał MTV Polska (0,7 proc. udziału; - 25,2 proc.).

Najpopularniejsze na Viva Polska były pozycje takie jak „Kolejno odlicz”, „Disco ponad wszystko” oraz „Power Lista”. 

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości AtMedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta