„Viva!” z filmem „Ida”, Na okładce Danuta i Jarosław Wałęsa

W czwartek 10 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska). Do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Ida”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Na okładce nowego wydania znalazła się Danuta Wałęsa z synem Jarosławem Wałęsą. Czytelnicy w znajdą w wydaniu rozmowę z bohaterami numeru.

Wydanie liczy 158 stron i kosztuje 2,99 zł. Można je nabyć również z kolejną książeczką kulinarną z serii „Gotuj z Magdą Gessler” za 4,99 zł. Numer z premierą filmową „Ida” na płycie DVD będzie kosztować 29,99 zł.

Cyfrowe wydanie „Vivy!” dostępne jest również na tablety w App Store oraz Samsung Apps (więcej na ten temat).

Sprzedaż numeru wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP 2, Polsat, stacje tematyczne Polsatu, Czwórka, Szóstka, ATM Rozrywka AETN CIP, Superstacja, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, 13 Ulica, Universal Channel, FilmBox, Kino Polska Muzyka, TVN, Animal Planet, AXN, AXN White, Comedy Central Family, Domo+, FOXLife, Investigation Discovery, kuchnia+, MTV Polska, Rebel.tv, TLC, TV.DISCO, TVN Style, VH 1) oraz w internecie.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Vivy!” w 2013 roku wyniosła 170 338 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska