Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)

“Tomorrow’s World” to hasło nowej kampanii reklamowej koncernu Volkswagen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)

Seria humorystycznych spotów pokazuje, czym będzie wypleniony "świat jutra". Będą imprezy, kąpiele w oceanie, podróże, śmiech i wspólne spędzanie czasu. Jednak to, co niezmienne, to my sami i nasze zachowania oraz postawy - także za kółkiem.

W kampanii reklamowane są modele Volkswagen T-Roc i T-Cross. Wszystkie spoty można oglądać w internecie

Kampanię przygotowała agencja DDB Paris. Produkcją i postprodukcją zajęło się studio Maul Production, za udźwiękowienie odpowiada Studio 5.

Volkswagen przedstawił niedawno nową strategię na trudne czasy o nazwie " Accelerate". Stawia w niej m.in. na innowacyjne rozwiązania oparte na nowoczesnych technologiach oraz elektryfikację pojazdów. Do 2030 roku udział modeli z wyłącznie elektrycznym napędem w ogólnej sprzedaży marki ma wzrosnąć w Europie do ponad 70 procent – oznacza to jej podwojenie w stosunku do dotychczas planowanego udziału w wysokości 35 procent.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"