W 2014 r. globalny rynek e-commerce urośnie o blisko 20 proc.

W 2014 roku globalny przychód ze sprzedaży online zwiększy się o 19,3 proc. wobec roku 2013, do 1,47 biliona dolarów - prognozuje firma eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według analityków eMarketera, w kolejnych latach wartość światowego rynku e-commerce będzie rosła w coraz wolniejszym tempie. W 2018 roku ma ona sięgnąć 2,36 biliona dolarów, przy wzroście o 9,9 proc.

grafika

W swojej wcześniejszej prognozie firma eMarketer przewidywała, że już w 2014 roku region Azji i Pacyfiku po raz pierwszy wyprzedzi Amerykę Północną (więcej na ten temat). Teraz szacuje ona, że stanie się to dopiero w roku 2015. Wówczas 33,4 proc. przychodu ze sprzedaży online ma pochodzić z regionu Azji i Pacyfiku, 31,7 proc. - z Ameryki Północnej, a 24,6 proc. - z Europy Zachodniej.

grafika

W tym roku zakupy online ma robić 42,7 proc. internautów na całym świecie. Wskaźniki powyżej 50 proc. przewidywane są tylko dla Europy Zachodniej (65,2 proc.) i Ameryki Północnej (64,4 proc.). Natomiast w regionie Azji i Pacyfiku penetracja ma w tym roku sięgnąć 44,1 proc. i wzrosnąć do 50,9 proc. w roku 2018.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska