W I połowie 2012 r. zysk netto Grupy ADV wzrósł o 48%

Grupa ADV liczy, że w II połowie roku utrzyma dynamikę wzrostu przychodów, która w I półroczu wyniosła 55%, wynika z komentarza firmy do wyników finansowych.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Zakładamy, że wysokie tempo zostanie utrzymane w drugim półroczu, czym potwierdzimy naszą zdolność do generowania ponadprzeciętnych wzrostów. Należy pamiętać, że branża, w której działamy, charakteryzuje intensyfikacją aktywności w ostatnich miesiącach roku. Dodatkowo, na poprawę rentowności - począwszy od III kwartału tego roku - wpłyną działania optymalizacyjne w zakresie kosztów działalności, które aktualnie prowadzimy" - powiedział prezes Konrad Pankiewicz.

W I połowie 2012 r. skonsolidowany zysk netto Grupy ADV wzrósł o 48% r/r do 1,54 mln zł. Przychody wyniosły 52,74 mln zł wobec 33,95 mln zł przed rokiem.

"Dążymy do tego, by zdynamizować działania sprzedażowe w Polsce i - co ważniejsze - poza jej granicami. Dlatego powołaliśmy w ramach Grupy ADV strukturę, której wiodącym celem jest praca nad wykorzystaniem i tworzeniem efektu synergii między poszczególnymi spółkami z Grupy i jednocześnie generowaniem dodatkowej sprzedaży. Usprawnienie tych procesów bez wątpienia zwiększy potencjał Grupy ADV nie tylko w branży, ale też na rynkach kapitałowych" - zaznaczył Pankiewicz.

Spółka poinformowała, że osiągnie oszczędności na poziomie operacyjnym, dzięki temu, że w I połowie roku połączyła spółki zależne Codemedia i MediaSense, a także włączyła firmę MAT w struktury Lemon Sky.

Grupa ADV działa w obszarach komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI