"W toalecie zawsze w duecie" hasłem kampanii Velvet

Wystartowała kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet. Jej autorem jest agencja Communication Unlimited.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W reklamie „Velvet w toalecie zawsze w duecie” widzimy zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. Choć dziś tego typu toaleta uznawana jest za relikt przeszłości, to jednak wszyscy wiemy, co to za miejsce.

- Z pewnością wyzwaniem było stworzenie takiej koncepcji, której przekaz dotrze do jak najszerszej grupy odbiorców w różnym wieku. Stąd poszukiwania uniwersalnego i wyrazistego motywu komunikacji. Kampania ma również charakter edukacyjny, ponieważ Velvet, jako lider w swojej kategorii produktowej, zmienia nawyki konsumenckie – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, account director i partner w agencji Communication Unlimited, odpowiedzialnej za kampanię.

W kampanii „Velvet w toalecie zawsze w duecie” nawiązano również do „toaletowych wyznań i sekretów” zdobiących zazwyczaj ściany toalet.

Najnowsza kampania Velvet ruszyła 4 maja i jest obecna w digitalu, w najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestylowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i Tik Tok).

Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska