Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka.Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowejbutelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jestwzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonujeJoanna Nowakowska, senior brand manager marki.

Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem"Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje)oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).

Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowałaagencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowyZenith Optimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem