Wartość rynku reemisji programów TV wynosi 3 mld zł

Wartość rynku reemisji programów telewizyjnych (usługi telewizji kablowej oraz platformy satelitarne) sięga ok. 3 mld zł i w najbliższym okresie może rosnąć, wynika z ocen członków Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Mówimy o ok. 3 mld złotych" - powiedział członek zarządu PIKE Józef Kot zapytany o wartość rynku reemisji programów telewizyjnych. Zaznaczył jednak, że brakuje dokładnych szacunków wielkości tego rynku. Kot ocenił, że rynek w ostatnich latach znajdował się w okresie wzrostowym, który może być jeszcze przez jakiś czas kontynuowany.

Z wypowiedzi prezesa PIKE Jerzego Straszewskiego wynika, że wartość rynku telewizji kablowej może wynosić blisko 2 mld zł.

"Mamy około 4,6 mln abonentów a średni abonament to ok. 30-40 zł miesięcznie" - powiedział Straszewski na konferencji prasowej poświęconej wnioskowi o skierowanie nowej ustawy o prawie autorskim do Trybunału Konstytucyjnego. Zdaniem Konsorcjum "Przyjazne Prawo Autorskie" w skład którego wchodzi PIKE, Telekomunikacja Polska, Canal + Cyfrowy oraz Cyfrowy Polsat, nowa ustawa łamie Konstytucję i tworzy niesprawiedliwe zasady rynkowe, preferując organizacje zarządzające prawami autorskimi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style