Wedel wybrał w przetargu 24/7Communication i SEC Newgate Group

Agencja 24/7Communication będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla oraz nowej inicjatywy – Fabryka Czekolady E.Wedel, zaś zespół SEC Newgate Group będzie wspierał firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ESG. Obydwie agencje zostały wybrane w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wedel wybrał w przetargu 24/7Communication i SEC Newgate Group

Dla 24/7Communication jest to powrót do stałej współpracy z firmą Wedel po kilku latach przerwy i wzmocnienie ekspertyzy związanej z sektorem rolno-spożywczym i dobrami konsumenckimi prowadzonej przez Milenę Zacharzewską. Za realizację działań w obydwu obszarach komunikacji będzie odpowiedzialny zespół Magdaleny Pawłowskiej, account managerki.

- Agencja wyróżniła się starannym doborem kanałów komunikacji oraz identyfikacją szans i potencjalnych ryzyk, prezentując szeroką perspektywę i możliwości dotarcia do grup docelowych. Dodatkowym atutem 24/7Communication jest doświadczenie na zagranicznych rynkach oraz profesjonalizm i merytoryczne przygotowanie zespołu na każdym etapie przetargu - komentuje Agnieszka Kwaśna, specjalistka ds. mediów firmy Wedel.

Za obszar komunikacji korporacyjnej i doradztwo w zakresie ESG będzie odpowiadał zespół Anny Parysz, managing partner w SEC Newgate Group.

- Agencja wyróżniła się kompleksowością i strategicznym podejściem do komunikacji oraz obszaru zrównoważonego rozwoju, poprzedzonym wnikliwą analizą otoczenia biznesowego, a przy tym kreatywnie podeszła do planowanych działań PR, osadzając je w dziedzictwie historycznym marki E.Wedel - uzasadnia Aleksandra Kusz vel Sobczuk, kierowniczka komunikacji korporacyjnej i ESG firmy Wedel.

Współpraca Wedla z agencjami 24/7Communication i SEC Newgate Group ma na celu stworzenie synergii, która harmonijnie połączy komunikację brandową, działania związane z Fabryką Czekolady E.Wedel oraz strategię korporacyjną i ESG.

Tuż obok Fabryki Czekolady E.Wedel w Warszawie, w której produkowane są słodycze, powstaje specjalna przestrzeń, łącząca muzeum, pijalnię czekolady i fabrykę. Pierwsi turyści odwiedzą przestrzeń już jesienią tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?