Weronika Gurgul-Kopiec i Dominik Łabuzek w agencji Jump

Do należącej do grupy Mediacore agencji kreatywnej Jump dołączyli art directorka Weronika Gurgul-Kopiec oraz senior copywriter Dominik Łabuzek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Weronika Gurgul-Kopiec i Dominik Łabuzek w agencji Jump
Weronika Gurgul-Kopiec i Dominik Łabuzek

Weronika Gurgul-Kopiec dotychczasowe doświadczenie kreatywne zdobywała między innymi w K2 i Perfomance Media, gdzie odpowiadała za tworzenie koncepcji kreatywnych kampanii digitalowych oraz produkcję video. Tworzyła komunikację dla takich marek jak: Soraya, Dermika, Salvequick, Jordan, Klar, Etiaxil, AA, L’biotica, E-obuwie. Z branżą reklamową związana od pięciu lat.

Dominik Łabuzek przez trzy ostatnie lata pełni funkcje dyrektora kreatywnego w agencji Heads Advertising, wcześniej pracował między innymi dla takich agencji jak: McCaan, Y&R, Euro RSCG, G7. Z reklama związany jest od ponad 12 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami