„Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami

Firma Żywiec Zdrój, producent wody mineralnej Żywiec Zdrój chce kampanią pod hasłem „Weź wodę nad wodę” zachęcać Polaków, by pili zdrowiej i dbali o prawidłowe nawodnienie latem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami

Żywiec Zdrój zachęca ludzi do picia zdrowiej i dbania o naturę, poprzez zapewnienie dostępności produktów oraz działania edukacyjne, realizowane wszędzie tam, gdzie jest to szczególnie ważne. . W tym roku firma szczególnie dba o odpowiednie nawodnienie wypoczywających nad morzem Polaków i rozwój całej kategorii, budując widoczność oraz dostępność produktów już od drogi nad morze, aż po samą plażę.

W ramach kampanii „Weź wodę nad wodę”, Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań łączących outdoor, dedykowane ekspozycje POS, obecność na największych wydarzeniach w nadmorskich miejscowościach oraz w kanale HoReCa, jak również komunikaty na samych produktach.

Specjalnie na potrzeby kampanii marketer przygotował limitowaną edycję opakowań wody niegazowanej o pojemności 0,7l z humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności. Najważniejszym założeniem kampanii jest zachęcanie Polaków do picia zdrowiej, wykorzystując kreatywne  sposoby.

grafika

Za koncept i key visuale oraz aktywacje BTL odpowiada agencja NAVdsgn. Design dedykowanych butelek jest dziełem Rococo Studio. Za zakup mediów odpowiada Mediacom Warszawa.

grafika
bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?