„Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami

Firma Żywiec Zdrój, producent wody mineralnej Żywiec Zdrój chce kampanią pod hasłem „Weź wodę nad wodę” zachęcać Polaków, by pili zdrowiej i dbali o prawidłowe nawodnienie latem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Weź wodę nad wodę” - Żywiec Zdrój w kampanii podąża za turystami

Żywiec Zdrój zachęca ludzi do picia zdrowiej i dbania o naturę, poprzez zapewnienie dostępności produktów oraz działania edukacyjne, realizowane wszędzie tam, gdzie jest to szczególnie ważne. . W tym roku firma szczególnie dba o odpowiednie nawodnienie wypoczywających nad morzem Polaków i rozwój całej kategorii, budując widoczność oraz dostępność produktów już od drogi nad morze, aż po samą plażę.

W ramach kampanii „Weź wodę nad wodę”, Żywiec Zdrój przygotował szereg zintegrowanych działań łączących outdoor, dedykowane ekspozycje POS, obecność na największych wydarzeniach w nadmorskich miejscowościach oraz w kanale HoReCa, jak również komunikaty na samych produktach.

Specjalnie na potrzeby kampanii marketer przygotował limitowaną edycję opakowań wody niegazowanej o pojemności 0,7l z humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności. Najważniejszym założeniem kampanii jest zachęcanie Polaków do picia zdrowiej, wykorzystując kreatywne  sposoby.

grafika

Za koncept i key visuale oraz aktywacje BTL odpowiada agencja NAVdsgn. Design dedykowanych butelek jest dziełem Rococo Studio. Za zakup mediów odpowiada Mediacom Warszawa.

grafika
bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska