Whiskas Potrawka promowana w digitalu i telewizji

Whiskas Potrawka to nowa karma w portfolio koncernu Mars. Kampanię wprowadzającą produkt na rynek przygotowała agencja BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wprowadzanie produktu rozpoczęło się w połowie lipca, obejmuje spot telewizyjny oraz aktywności w kanałach digital - Facebooku, YouTube oraz Instagramie. Kampania potrwa do 30 sierpnia.

Za kreację kampanii digital oraz adaptację spotu TV odpowiada agencja BBDO Warszawa. Digitalowa część kampanii będzie adaptowana także na inne rynki europejskie, w ramach sieciowej współpracy BBDO i Mars – właściciela marki Whiskas. Wsparcia merytorycznego udzielił Facebook’s Creative Shop.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem