„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa

Związek Polskie Mięso prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna”. Jej elementami są m.in. reklamy prasowe oraz eventy kulinarno-edukacyjne w centrach handlowych. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Riverwood i Media Concept.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa
fot. Shutterstock.com

Kampania ma na celu propagowanie wiedzy na temat wartości odżywczych wieprzowiny oraz obalanie nieprawdziwych opinii związanych z mięsem wieprzowym.

Reklamy prasowe publikowane są m.in. w takich tytułach, jak „Hurt i Detal”, „Dobre Rady”, „Poradnik Restauratora”, „Zdrowie”, „Kuchnia. Magazyn dla Smakoszy” i „Gazeta Wyborcza”. Kampania internetowa obejmuje portale i serwisy oraz blogi o tematyce kulinarnej (np. Ugotuj.to, palcelizac.pl, Smaker.pl, mojegotowanie.pl, gotowanie.onet.pl, Onet.pl, Interia.pl, Przyslijprzepis.pl, Gazeta.pl).

W grudniu uzupełnieniem kampanii jest lokowanie produktu w trzech odcinkach programu „Alchemia Zdrowia i Urody” w TVP Warszawa.

grafika

Z kolei eventy w galeriach handlowych w formie pokazów kulinarno-edukacyjnych prowadzone są w M1 w Poznaniu, w Manufakturze w Łodzi, w warszawskiej Reducie. Wszystkie eventy prowadzi Marcin Budynek, założyciel i właściciel Akademii Kulinarnej Marcina Budynka, którego specjalnością jest kuchnia polska w nowatorskim wydaniu, a inspirują go lokalne i regionalne składniki.

Za realizację działań odpowiada agencja Riverwood, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady