„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa

Związek Polskie Mięso prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Moda na Wieprzowinę, już wiem dlaczego jem, czyli Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna”. Jej elementami są m.in. reklamy prasowe oraz eventy kulinarno-edukacyjne w centrach handlowych. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Riverwood i Media Concept.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wieprzowina - nowa jakość się zaczyna” w kampanii Polskiego Mięsa
fot. Shutterstock.com

Kampania ma na celu propagowanie wiedzy na temat wartości odżywczych wieprzowiny oraz obalanie nieprawdziwych opinii związanych z mięsem wieprzowym.

Reklamy prasowe publikowane są m.in. w takich tytułach, jak „Hurt i Detal”, „Dobre Rady”, „Poradnik Restauratora”, „Zdrowie”, „Kuchnia. Magazyn dla Smakoszy” i „Gazeta Wyborcza”. Kampania internetowa obejmuje portale i serwisy oraz blogi o tematyce kulinarnej (np. Ugotuj.to, palcelizac.pl, Smaker.pl, mojegotowanie.pl, gotowanie.onet.pl, Onet.pl, Interia.pl, Przyslijprzepis.pl, Gazeta.pl).

W grudniu uzupełnieniem kampanii jest lokowanie produktu w trzech odcinkach programu „Alchemia Zdrowia i Urody” w TVP Warszawa.

grafika

Z kolei eventy w galeriach handlowych w formie pokazów kulinarno-edukacyjnych prowadzone są w M1 w Poznaniu, w Manufakturze w Łodzi, w warszawskiej Reducie. Wszystkie eventy prowadzi Marcin Budynek, założyciel i właściciel Akademii Kulinarnej Marcina Budynka, którego specjalnością jest kuchnia polska w nowatorskim wydaniu, a inspirują go lokalne i regionalne składniki.

Za realizację działań odpowiada agencja Riverwood, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska