Windomatic od Viledy w reklamach „czyści 2x więcej okien!” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa elektrycznej ściągaczki do szyb Windomatic marki Vileda. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Windomatic od Viledy w reklamach „czyści 2x więcej okien!” (wideo)

Spot podkreśla, że elektryczna ściągaczka Windomatic jest niezwykle funkcjonalna i łatwa w użytkowaniu, pozwala na nieprzerwane porządki do 40 minut. Reklama przekonuje, że dzięki korzystaniu z Windomatic wiosenne porządki będą prostsze i szybsze.

Działania reklamowe zaczęły się 27 marca i potrwają do końca kwietnia. Obejmują telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, wybrane kanały tematyczne TVP, Polsatu i TVN), internet (m.in. spoty i banery, aktywności w social media) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?