Wisła bez Ery

Polska Telefonia Cyfrowa wycofuje się ze sponsorowania Wisły Kraków. Z koszulek wiślaków zniknie logo Ery.

Przegląd Sportowy
Przegląd Sportowy
Udostępnij artykuł:

Umowa Wisły z PTC wygasa 30 czerwca i wszystko wskazuje na to, że nie zostanie przedłużona. Złudzeń nie ma prezes Wisły Janusz Basałaj. - Po wejściu Idei w charakterze sponsora całej ekstraklasy, Era zapewne zmieniła koncepcję sponsoringu - powiedział Basałaj w "Przeglądzie Sportowym".

Kontrakt z Erą dawał Wiśle 4,3 miliona złotych rocznie. Działacze "Białej Gwiazdy" szukają firmy, która wypełni lukę po Erze. Prowadzone są rozmowy z producentem piwa, operatorem tanich linii lotniczych i dwoma bankami.

- Chodzi o różne formy współpracy, bo przecież niekoniecznie kontrahent musi być od razu zainteresowany reklamą na koszulkach. Dążymy do sfinalizowania nowych umów przed występem w eliminacjach Ligi Mistrzów - stwierdził prezes "Białej Gwiazdy".

Tymczasem Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era,  sponsor strategiczny drużyny piłkarskiej "Wisła" Kraków, poinformowała, że jest dumna ze zdobycia przez klub kolejnego, dziesiątego tytułu Mistrza Polski. Jest to już drugi z rzędu wspólnie zdobyty tytuł.

"Jestem zadowolony, że jedna z najlepszych polskich firm mogła pomóc w osiągnięciu sukcesu tak dobrej drużynie." - mówi Wojciech Kliniewski, Dyrektor ds.  Komunikacji Rynkowej PTC.  "Myślę, że nasza współpraca z "Wisłą" Kraków może być wzorem w działalności sponsoringu sportowego. Era jest przekonana, że dzięki wsparciu kolejnych sponsorów, polska piłka nożna będzie rozwijała się dynamicznie, a polskie kluby będą święcić triumfy na boiskach całej Europy."

Przegląd Sportowy
Autor artykułu:
Przegląd Sportowy
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt