Wzrost popularności internetowych sklepów

W związku z trwającym sezonem świątecznych zakupów, brytyjscyinternauci coraz częściej odwiedzają sklepy online.

km
km
Udostępnij artykuł:

W czołowej dziesiątce najbardziej zyskujących na popularnościstron internetowych w październiku, sześć stanowiły serwisye-commerce - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej comScore.

Największy wzrost - o 54 procent w porównaniu z wrześniem - stałsię udziałem Woolworths Group plc, którego strony zanotowały 2,9miliona unikalnych odwiedzin. Zyskały również serwisy należące do:Boots plc (wzrost o 44 procent, 2,6 miliona unikalnych odwiedzin),Play.com (wzrost o 34 procent, 6,7 mln), Sony Online (wzrost o 22procent, 3,4 mln), Dixons Store Group (wzrost o 19 procent, 5,3mln) oraz HMV (wzrost o 15 procent, 4 mln).

W październiku najczęściej odwiedzaną przez brytyjskichużytkowników własnością internetową były strony należące do Google,które zanotowały 29,1 miliona unikalnych odwiedzin. Na kolejnychmiejscach znalazły się serwisy: Microsoftu (27,4 miliona unikalnychodwiedzin), eBay (22,2 mln), Yahoo (21,4 mln), BBC (18,9 mln), AskNetwork (15,9 mln), Amazon (14,3 mln), Wikipedii (14,2 mln), TimeWarner Network (14,2 mln) oraz Fox Interactive Media (12,7mln).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami