Wzrost sprzedaży pecetów w regionie Azji i Pacyfiku

Między kwietniem a czerwcem bieżącego roku w regionie Azji iPacyfiku (bez Japonii) sprzedano 19,9 miliona komputerów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 19 proc. więcej w porównaniu z I kwartałem bieżącego rokuoraz o 8 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego. Jednocześnie jest to pierwszy wzrost w ujęciu rocznym podwóch kolejnych kwartałach, w których odnotowano spadki - pokazujeraport IDC.

"Co za ulga, że rynek nie zanotował kolejnego spadku w tymkwartale. Z pewnością warunki gospodarcze po raz kolejny pociągnęływ dół komercyjne zakupy w większości państw, ale Chiny pomogłyuratować cały region. Dalszy popyt na przenośne pecety będzie nadalkluczem do wzrostu" - stwierdził Bryan Ma, dyrektor Asia/PacificPersonal Systems Research w IDC.

Liderem sprzedaży w II kwartale w regionie Azji i Pacyfiku (bezJaponii) było Lenovo z 18,5 proc. udziału w rynku. Chińskiproducent wyprzedził kolejno firmy Hewlett-Packard (16,2 proc.),Dell (8,4 proc.), Acer (7,5 proc.) oraz Founder (4,4 proc.). Łącznaliczba komputerów sprzedanych przez pozostałych producentówstanowiła 45,1 proc. rynku.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?