Wzrost wydatków na reklamy w serwisach społecznościowych

Reklamodawcy w coraz większym stopniu przerzucają swoje środki zportali internetowych do serwisów społecznościowych - głównie doMySpace i Facebook.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z raportu eMarketera pod nazwą 'Social NetworkAdvertising: Where to Next?'.

Oba najpopularniejsze obecnie serwisy społecznościowe na świeciestanowią obecnie 72 procent amerykańskiego rynku reklamowego w tegotypu stronach.

eMarketer szacuje, że w bieżącym roku reklamodawcy w USA wydadząna marketing w portalach społecznościowych 900 milionów dolarów. Zkolei w 2009 roku liczba ta ma się podwoić, a w roku 2011 sięgnąćpoziomu 2,5 miliarda dolarów.

W maju eMarketer przedstawił prognozę, według której MySpace wobecnym roku ma uzyskać z reklam 525 milionów dolarów, a wprzyszłym 820 milionów dolarów. Analitycy firmy już jednakzapowiedzieli, że prognoza ta zostanie przy okazji następnegoraportu podniesiona. Tymczasem na reklamy w Facebook reklamodawcywydadzą 125 milionów dolarów w bieżącym i 200 milionów dolarów wprzyszłym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek