Nowa subskrypcja "Not A Bot", testowana jest na razie dla nowych użytkowników w dwóch krajach: na Filipinach i w Nowej Zelandii.
Cenę ustalono na jednego dolara rocznie, przy czym ma się ona różnić między poszczególnymi rynkami i walutami.
Nowi użytkownicy X w ramach planu "Not A Bot", będą mogli "wykonywać określone czynności w internetowej wersji platformy: publikować treści, polubić posty, odpowiadać, repostować i cytować posty innych kont, dodawać posty do zakładek". Eln Musk zapowiedział, że platforma pozostanie darmowa dla użytkowników tylko czytających posty. Za publikowanie wymagane będą jednak opłaty.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/x-twitter-subskrypcje-cena-roznice-reklama ##
Elon Musk wprowadzenie "niewielkiej miesięcznej opłaty" za korzystanie dla wszystkich użytkowników X zapowiedział kilka tygodni temu podczas czatu z premierem Izraela Benjaminem Netanjahu.

Obecnie płatna wersja X/ Twittera o nazwie Blue kosztuje w Polsce 44,28 miesięcznie (36 zł netto plus 23 proc. VAT) lub 461,24 zł rocznie (czyli 38,44 zł za miesiąc) - czyli 374,99 zł netto plus VAT (w przeglądarce internetowej). To więcej niż za inne popularne usługi streamingowe np. Netflix. W aplikacjach mobilnych subskrypcja jest znacznie droższa: 60,27 zł miesięcznie i 633,44 zł za 12 miesięcy.
X/Twitter ma obecnie 550 milionów użytkowników miesięcznie, którzy wysyłają od 100 do 200 milionów postów dziennie. Nie wiemy, ile z tych kont to boty, a ile prawdziwi ludzie.











