„You can shake!” - program na Player.pl w tanecznej kampanii Danio Shake It (wideo)

Danone Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową jogurtu Danio Shake It, w której tancerze bawią się na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Jednym z elementem działań promocyjnych jest nowy program taneczny na Player.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„You can shake!” - program na Player.pl w tanecznej kampanii Danio Shake It (wideo)

Bohaterami kampanii są energiczni tancerze, którzy „shakują” na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Kampania potrwa do końca wakacji i obejmie TVN i kanały tematyczne oraz aktywności w internecie.

W ramach akcji Danone Polska we współpracy z TVN wyprodukowali nowy program taneczny pod nazwą „You can shake!”, który dostępny jest na Player.pl.W programie dzięki Danio najlepsze grupy taneczne z całej Polski mają okazję pokazać swój talent i wstrząsnąć szeroką publicznością.

Danone Polska przy kampaniach reklamowych współpracuje z agencjami VML Poland, Young & Rubicam, Labstore i MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?