„You can shake!” - program na Player.pl w tanecznej kampanii Danio Shake It (wideo)

Danone Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową jogurtu Danio Shake It, w której tancerze bawią się na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Jednym z elementem działań promocyjnych jest nowy program taneczny na Player.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„You can shake!” - program na Player.pl w tanecznej kampanii Danio Shake It (wideo)

Bohaterami kampanii są energiczni tancerze, którzy „shakują” na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Kampania potrwa do końca wakacji i obejmie TVN i kanały tematyczne oraz aktywności w internecie.

W ramach akcji Danone Polska we współpracy z TVN wyprodukowali nowy program taneczny pod nazwą „You can shake!”, który dostępny jest na Player.pl.W programie dzięki Danio najlepsze grupy taneczne z całej Polski mają okazję pokazać swój talent i wstrząsnąć szeroką publicznością.

Danone Polska przy kampaniach reklamowych współpracuje z agencjami VML Poland, Young & Rubicam, Labstore i MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"