YouTube rozszerza program partnerski

YouTube będzie dzielić się wpływami reklamowymi z użytkownikamiumieszczającymi najpopularniejsze klipy wideo w serwisie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Google zapowiedziało, że rozszerzy partnerski program YouTube,tak aby indywidualni użytkownicy mogli zarabiać pieniądze naumieszczanych klipach. Decydować tu będą takie czynniki jakpopularność danego filmiku i częstotliwość z jaką jest on polecanyinnym osobom.

Obecnie użytkownicy, którzy regularnie umieszczają swoje treściw serwisie, mogą zarabiać jeśli są formalnymi członkami programupartnerskiego. Poprzez rozszerzenie systemu YouTube chce godostosować do jednorazowych hitów. Jeśli dany klip zyska sobie dużąpopularność, serwis wyśle do jego autora e-mail z informacją omożliwości dzielenia się z nim wpływami z reklam.

Władze serwisu nie ujawniają jednak jak bardzo dany filmikbędzie musiał być popularny, aby jego właściciel dostał wspomnianąwiadomość. Zapewniają jednocześnie, że będą sprzedawać reklamywokół klipu tylko jeśli zgodzi się na to jego autor.

Początkowo rozszerzenie programu będzie obowiązywało tylko wUSA, a w niedalekiej przyszłości ma wystartować wersjamiędzynarodowa.

źródło: Bloomberg

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska