YouTube testuje reklamy pre-roll przy materiałach stacjitelewizyjnych

YouTube rozpoczął testowanie reklam typu pre-roll (umieszczanychprzed danym materiałem) przy treściach pochodzących od BBCWorldwide, Channel 4, Discovery, ITN oraz National Geographic.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wśród pierwszych reklamodawców, którzy biorą udział w tymprogramie, są m.in. Activision, Renault, Match.com, Nissan i WarnerBrothers.

Jako pierwsze reklamy pre-roll, których zalecana długość to od15 do 30 sekund, pojawiły się przy treściach Channel 4, w ramachkampanii promującej najnowszą komedię wytwórni Warner Brothers pt."Kac Vegas" ("The Hangover").

Do tej pory telewizje czerpały dochody ze swoich kanałów wnależącym do Google serwisie poprzez reklamy umieszczane wokółswoich treści, np. typu display, ale nigdy poprzez reklamy typupre-roll.

źródło: Marketing Week

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych