Z Grupy TVN do TVP

Piotr Radziszewski, Członek Zarządu TVN24 przechodzi do TVP. Jego miejsce zajmie Yvette Żółtowska-Darska, Dyrektor Generalny Interdeco Hachette Advertising,

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Piotr Radziszewski zajmujący stanowisko Członka Zarządu TVN24 i Dyrektora ds. Kanałów Tematycznych zrezygnował z pełnionej funkcji i z dniem 31 sierpnia 2005 kończy pracę w TVN24  i grupie TVN S.A. - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Jak dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski od września rozpoczyna pracę w TVP. Rzecznik telewizji publicznej - Jarosław J. Szczepański - odmówił komentarza w tej sprawie.

Tymczasem miejsce Radziszewskiego  w Grupie TVN zajmie Yvette  Żółtowska-Darska, dotychczas Dyrektor  Generalny  Interdeco  Hachette Advertising, z prasą związana od 9 lat.

Yvette  Żółtowska-Darska odpowiadać będzie,  jako Dyrektor ds. Rozwoju Kanałów Tematycznych, za: TVN Turbo, TVN Style, TVN Meteo.

Nowo utworzone stanowisko funkcjonować będzie w ramach struktury TVN24 Sp. z  o.o., a Yvette Żółtowska-Darska raportować będzie bezpośrednio do Zarządu TVN24.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami