Z ITV do YouTube

Anna Bateson objęła stanowisko europejskiego dyrektoramarketingowego w serwisie YouTube.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wcześniej pełniła ona funkcję dyrektora marketingu w brytyjskiejtelewizji komercyjnej ITV, gdzie zastąpił ją Rob Farmer, dotychczaszajmujący takie samo stanowisko na platformie cyfrowejFreeview.

Bateson dołączy do YouTube w maju. Będzie tam odpowiedzialna zarozwój i komercjalizację marki należącego do Google serwisu wEuropie. Przejmie również wiele kompetencji Jonathana Gilespie,byłego szefa brytyjskiego oddziału YouTube, który miesiąc temuprzeszedł do GMG Radio na stanowisko dyrektora komercyjnego.

Bateson podjęła pracę w ITV w 2006 roku, a wcześniej byławiceprezesem ds. marketingu w telewizji MTV.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny