Streetcom odpowiada za kampanię „Z lekkością Finuu”

Marka produktów do smarowania Finuu rusza z kampanią reklamową „Z lekkością Finuu”, którą przygotowała agencja Streetcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom odpowiada za kampanię „Z lekkością Finuu”

Nowa komunikacja Finuu oparta jest o dwie animacje podkreślające połączenie masła i olejów roślinnych z rzepaku i lnianki, które nadają marce niebywałej lekkości. Grupą docelową akcji są kobiety 30+, dbające o zdrowe odżywianie.

Działania reklamowe obejmą m.in. telewizję, social media (YouTube, Facebook, Instagram), VOD oraz współpracę z influencerami. Na potrzeby kampanii stworzono animacje oraz materiały do digitalu.

Z lekkością Finuu Co sprawia, że po zjedzeniu dania z Finuu czujesz się lekko? To wyjątkowe połączenie masła oraz olejów roślinnych z Omega 3! Ma w 100% naturalny skład, a przy tym jest mniej kaloryczne niż tradycyjne masło. Teraz całą wiedzę o jego prostym i naturalnym składzie masz … w jednym palcu! Opublikowany przez Finuu Piątek, 14 sierpnia 2020

Za koncepcje kampanii, kreacje materiałów, współpracę z influencerami oraz zakup mediów w digitalu odpowiada agencja Streetcom, która zajmuje się kompleksową obsługą marki. Animację wyprodukował dom produkcyjny BadiBadi.

Po stronie klienta osobami odpowiedzialnymi za kampanię są Katarzyna Niewiada, marketing director oraz Iwona Janaczek, brand manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska