Z TVN Style do G+J Polska

Iwona Radziszewska kieruje projektem magazynu dla kobiet G+J Polska.

masz-Rzeczpospolita
masz-Rzeczpospolita
Udostępnij artykuł:

Zmiany w tematycznym kanale grupy TVN - TVN Style. Z telewizji odeszła Iwona Radziszewska, która kierowała TVN Style od początku jego istnienia, czyli od sierpnia 2004 roku. Zastąpiła ją  Yvette Żółtowska-Darska, dyrektor ds. kanałów tematycznych w TVN 24.

Jak wynika z nieoficjalnych informacji Radziszewska przeszła do wydawnictwa G+J Polska, gdzie została redaktor naczelną powstającego luksusowego miesięcznika dla kobiet. 

Będzie on kierowany do starszych czytelniczek niż wydawany przez to wydawnictwo miesięcznik "Glamour" (G+J Polska). Nowe pismo ma konkurować z "Twoim Stylem", "Panią" i "Zwierciadłem" .

Projekt ten to autorski polski projekt wydawnictwa, nie jest tytułem licencyjnym. Powstaje w pionie czasopism luksusowych, którym kieruje Izabela Zaleska.

Wydawca nie zdradza tytułu miesięcznika. Debiut magazynu planowany jest wstępnie na jesień.

- Wydawnictwo G+J oficjalnie nie wypowiada się i nie komentuje informacji dotyczących planów zawodowych Pani Iwony Radziszewskiej związanych z naszym wydawnictwem - powiedział nam Michał Brudzyński, Dyrektor Marketingu ds. Korporacyjnych G+J Polska.

masz-Rzeczpospolita
Autor artykułu:
masz-Rzeczpospolita
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta