Żabka wprowadza aplikację mobilną „Codzienne korzyści”

Sieć sklepów Żabka Polska uruchomiła darmową aplikację mobilną „Codzienne korzyści”, dzięki której klienci zapoznają się z aktualnymi promocjami, odnajdą najbliższy market oraz stworzą indywidualną listę zakupów.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Żabka wprowadza aplikację mobilną „Codzienne korzyści”

Użytkownicy aplikacji mogą sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy sklep Żabka, jaki jest jego zakres usług i godziny otwarcia oraz wytyczyć najszybszą trasę pomiędzy miejscem, w którym się znajduje, a wybraną placówką.

Codziennie, przy starcie aplikacji, użytkownik otrzymuje 3 kupony promocyjne, które są ważne przez 24 godziny, ale może wybrać tylko jeden i wykorzystać podczas zakupów w sklepach Żabka. „Codzienne korzyści” umożliwiają również ocenę sklepów oraz sugerowanie miejsc, w których powinny powstać kolejne.

W październiku sieć Żabka wprowadzi usługę eZnaczków, która na dostępnej za pośrednictwem telefonu i tabletu karcie kolekcjonerskiej umożliwi zbieranie punktów za dodatkowe czynności i zdobywanie nagród. Informacje o programie lojalnościowym znajdą się w aplikacji mobilnej.

- W trakcie projektowania aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami klienta. Mechanizm staraliśmy się oprzeć na najlepszych praktykach, dzięki czemu aplikacja jest bardzo intuicyjna i czytelna. Mamy nadzieję, że ułatwi naszym klientom korzystanie z usług sieci Żabka. W przyszłości mamy zamiar nie tylko wprowadzać do aplikacji nowe funkcjonalności, lecz także stworzyć podobne rozwiązania dla Freshmarketu - mówi Maciej Kląskała, dyrektor ds. wsparcia projektów i usług w firmie Żabka Polska.

Aplikację można za darmo pobrać z App Store oraz Google Play.

Powstanie aplikacji wspiera kampania w social mediach (m.in. Facebook, YouTube) i kanałach własnych oraz reklama wykorzystująca narzędzia Google’a.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem