Zadane.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net

Serwis edukacyjny Zadane.pl zaczął współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Poprzednio był obsługiwany przez Goldbach Audience.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zadane.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net

Zadane.pl w ofercie Evolution Media Net zostało dołączone do pakietu Education&School. Serwis umożliwia targetowanie reklam m.in. w oparciu o przedmioty szkolne i poziomy szkół, a także akcje niestandardowe i badania produktowe.

Umowę zakładającą wyłączność sieciową podpisano na 6 miesięcy z opcją przedłużenia.

W grudniu ub.r. Zadane.pl odwiedziło 2,46 mln realnych użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki), których 70 proc. to osoby w wieku 7-24 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska