Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło do 620,1 mld zł

Zadłużenie Skarbu Państwa wzrosło na koniec sierpnia br. o 1,8% wstosunku do poprzedniego miesiąca i wyniosło 620.115,7 mln zł(wzrost o 8,8% wobec końca ub.r.), podało Ministerstwo Finansów wkomunikacie. Stanowiło to ok. ok. 151,3 mld euro lub ok. 216,3 mldUSD podał resort.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Krajowe zadłużenie - według kryterium miejsca emisji - wyniosłona koniec sierpnia 458.281,9 mln zł, wzrosło o 1,6% w stosunku dopoprzedniego miesiąca i o 9,1% wobec końca ub. roku.

Zadłużenie zagraniczne wyniosło 161.833,8 mln zł, czyli było o2,4% wyższe niż miesiąc wcześniej i o 8,1% wyższe niż na koniec ub.roku.

Według kryterium rezydenta, zadłużenie krajowe Skarbu Państwawzrosło o 1,7% m/m do 395.006,1 mln zł (oraz wzrosło o 5,7% wobeckońca ub.r.). Zadłużenie zagraniczne wyniosło 225.109,6 mln zł ibyło o 2,0% wyższe m/m (i o 14,6% wyższe wobec końca ub.r.).

Zadłużenie Skarbu Państwa z tytułu bonów skarbowych (wgkryterium miejsca emisji) wynosiło w tym okresie 63.554,8 mln zł,co oznacza spadek o 1,2% m/m, ale wzrost o 26,1% od końca ub.r.,zaś z tytułu krajowych obligacji skarbowych wyniosło 385.062,0 mlnzł i wzrosło o 2,1% w ujęciu miesięcznym oraz wzrosło o 6,7% wobeckońca 2008 r.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS