Żarówka PR i Marketing dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Żarówka PR i Marketing rozpoczęła współpracę z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach projektu firma opracuje strategię działań promocyjnych dla uczelni na lata 2013-2018. Zakres prac obejmuje między innymi audyt i ocenę dotychczasowych działań, analizę obecności uczelni w mediach, analizę konkurencji, opracowanie wytycznych dla marki Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz rekomendacje i plan działań komunikacyjnych i promocyjnych.

Umowa została podpisana na czas określony. Termin zakończenia projektu to sierpień 2013 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska