ZED Digital dla Maspex Wadowice

Grupa Maspex Wadowice, rozpoczęła współpracę z ZED Digital, departamentem grupy domów mediowych ZenithOptimedia, zajmującym się komunikacją w mediach interaktywnych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

ZED Digital, obok Zentropy Universal Interactive, jest odpowiedzialny za planowanie i zakup Internetu do wybranych kampanii reklamowych realizowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Obsługa pozostałych mediów Grupy od wiosny br. pozostaje w gestii domu mediowego Zenithmedia.

W czwartek w Internecie wystartowała pierwsza kampania realizowana przez ZED Digital dla marki Kubuś z portfolio Tymbarku. Opiera się ona na dwóch portalach zasięgowych: wp.pl i onet.pl, kilkunastu kontekstowych witrynach tematycznych oraz wyszukiwarce Google.  Działania reklamowe wykorzystują takie formy reklamy internetowej jak: toplayer, billboard, brandmark i baner oraz sponsoring. Formy reklamowe do kampanii zostały przygotowane przez agencję interaktywną Zentropy Partners. Wartość budżetu nie została ujawniona.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?